onsdag den 15. marts 2017

Hej alle!

Så er der endnu en opdatering her fra Peters House. Jeg har det godt, og er fortsat glad for at være her. Jeg synes at jeg føler mig mere hjemme her, og har fundet mine egne rutiner. Børnene er super søde, og det er dejligt at man efterhånden får et tættere bånd til dem. Som jeg skrev i sidste indlæg har vi en hverdag her på Peters House. Vi har morgenmøde (Scrum) hver morgen klokken 9, hvor vi
mødes med de andre ansatte. Her fortæller vi hvad vi skal lave den dag, og hvis der ellers er nogle informationer som alle skal have. I sidste weekend klippede børnene i aviser og klistrede det på papir. Det var en sjov aktivitet og mange af børnene var med. Der er billeder af det på Peters House facebook side. TJEK DEN UD HER: https://www.facebook.com/Peters-House-Tanzania-677448755617247/?fref=ts


På søndag tager Karoline, Martin, Anne og jeg til Katawi Nationalpark. Her skal vi på safari tur i to dage. Jeg glæder mig rigtig meget til at se alle de vilde dyr. Det bliver en rigtig fed oplevelse håber jeg. Vi tager fasted søndag morgen, og så skal vi på den første safari tur søndag eftermiddag. Vi overnatter på en lodge tæt ved nationalparken. Mandag tager vi igen på en safari tur, bare om morgenen. Jeg skal selvfølgelig nok lægge billeder op fra turen, når jeg kommer hjem.

Tirsdag morgen tager Karoline og jeg en bus fra Sumbawanga til Dar es Salaam. Den tager over et døgn, men det er den billigste løsning. Hvis vi skulle med fly skulle vi også have en ekstra overnatning i Dar es Salaam inden vi kunne komme til Zanzibar. Hvis alt går vel er vi så i Dar, onsdag formiddag. Herfra tager vi så en færge til Zanzibar. Vi har bestilt et lækkert hotel, der hedder Chwaka Bay Resort. Senere skal vi så til Nungwi oppe nord på. Vi skal også være nogle dage i Stonetown, inden vi tager tilbage til Dar es salaam for at være nogle dage. Jeg håber på at det bliver en rigtig god ferie. Glæder mig til at se noget mere af Tanzania.

Jeg har taget nogle forskellige billeder af børnene som jeg synes i skal se :)
 Børnene synes det er rigtig sjovt at tage billeder på telefonen. De elsker også at spille spil på ens telefon. Så jeg er nødt til at lave regler for hvor længe de må spille, ellers ender det med at de spiller spil i flere timer.

 Den søde pige i den lyserøde trøje er en pige fra byen, og hun synes lige hun skulle tegne med kuglepen på hele min arm ;-) Det er altid sjovt at være sammen med børnene. De synes også det er sjovt at være på snapchat.


//Hannah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar